Ouzunbiyik geçmiş olsun, ne kadar büyümüş peki onu söyledi mi seviye seviye çünkü benim de büyüme var ilk başlarda çok ağrıdı ama şu an ağrısı yok büyüme de durdu grade 2 seviyede dedi doktorum stend takılmaya gerek görülmedi. Bol su iç, eğer çok büyürse sana da zarar stend taktır, doğum esnasında çıkarılıyormuş