Ben baştan beri Sevilay bozkurt a gidiyorum beyhekimde 215 tl .devlette de gunay dumana gidiyorum ama çok zor sıra bulunuyor. Artık 30 haftalığı gectigm için Nst ye girmeye başlayacağım onun içinde sıra almadan gidiliyor artık şansıma hangi doktor gelirse 😅