TinyBabys vala bana da iştahın açılacak işte daha da kilo alırsın son haftlar dediler . Ben aynı iştahla devam ediyorum . Zaten vitaminler kullandığım için ekstra yeme gereği hissetmiyorum . İki öğün bana yeterli oluyor. Yiyemedigimde zorlamiyorum. Doktorumda bunu önermiyor . Sırf bebek kilo alsin diye bişi de yapmıyorum ama herşey yolunda çok şükür ikimizinde kilosu şahane . Hiç o piskolijiye sokma kendini