denizers Arkadaşlar bundan önce bi sorunum yoktu ama bu haftaya gelince göğüs agrısı kaşık ve bel agrıları yaşamaya başladım arada da adet olacak hissim var normal mi acaba ?
Mrym_sld Bende yasıyorum ara ara adet zamanın yaklastıysa ondan dolayıda olabılıyormus o agrıları her ay yasıyormussun az da olsa gecer cok yorma kendını sen yınede
denizers Mrym_sld adet zamanım geçti canım evet agrım oldu benim de ,ama bu haftaya girince bi uyku bi bel agrısı yaşamaya başladım göğüslerim de bi günde şişti nerdeyse ilginç
Zeynozeyyo Ohoo daha dur arada olcak onlar merak etme rahim büyüyüp kaslar gerildinden oluyor endişelenme hiç
denizers Zeynozeyyo canım ilk gebeliğimde 8.hafta kalp durması yaşadım da ondan korktum değişiklik olunca teşekkür ederim rahatladım şimdi😊