Toprak16 Bebeğim yukarıda ve ters makat duruşunda imiş, böyle bir durum yaşayıp egzersiz vs ile normal doğum yapan var mı ya da zaman geçtikçe şekli değişen bu arada 30+5 henüz
sendekimsinnn Toprak16 34 hafatlık hamileyim brnimkide makat geliş hala dönmedi bi egzersiz var onuda denedim olmadı kontröl gününde kadR devam edicem umarum döner 35 e kadar dönmezse ondan sonra çok zorlaşıyor dönmesi
tatliiannnee Toprak16 bende aynı durumdayım 32 haftalığım ve kafası tam mıdemın orda xok sıkıntı yasıorum donecek mi donmeyecek mi zaman gösterecek
Kivircikgebe Toprak16 29 da gittiğimde benim de ters duruştu 33de gittiğimde dönmüştü pek bir şey de yapmadım burada biri doktorunun secde pozisyonunda üç beş dk durmasını söylediğini okumuştum bir iki kez onu yapmıştım faydası olmuşmudur bilmiyorum tabi
1prenses2prensyenigebe Toprak16 38. Haftada sezaryen için gittim dönmüş dedi doktor son güne kadar normal bekleyelim dedi sonuç sezaryen oldum 4500 Gr dı dönmedi
Toprak16 tatliiannnee sendekimsinnn bana da egzersiz önerdi doktor deneyeceğim evde bakalım bir de buz kompleksi okudum ama ne kadar sağlıklı olur bilemedim
Sevensevilen sendekimsinnn Bukett- tatliiannnee Merak ediyorum yatarak geçirilen ya da çok aktif olunmayan hamileliklerde bebeğin makat geliş riskinin daha fazla olduğunu , fazla yatılmaması, dik pozisyonda durulması, yürüyüş vb aktivite yapılması gerektiğini okudum . Doğru mu ?
Bukett- Bende 30 haftalığım 28 de gittim en son daha donmemisti 2 hafta sonra tekrar gitcem ama donmedigini hissediyorum hala çünkü göğüslerimin altında çok sık bi ağrı yaşıyorum baskı gibi kaburgalarım agriyo resmen
sendekimsinnn Sevensevilen ben çok aktiftim yürüyüşede çıkıyodum yürüyüş yapmasam bilr evin içinde sürekli hareket halindeydim ama yinede ters durumda şuan bende anlamadım
ebru_mert Sevensevilen ay öyle olsaydı benim bebeğim kanalda olurdu şuan Günlük 30 skuat 30 kere perine esneme hareketi 30 kere yine benzer perine için yapılan hareket 30 kerede esneme hareketleri ve malasana duruşu Artı en az yarım saaat yürüyüş birde küçük oğlum var hiç durmuyorum yani ama makat dıruyor hala 36+6 yım arada dönüyor aşağı sonra yine yukarı çıkıyır kafası deliriyorum açıkcası
sendekimsinnn ebru_mert kafasıının aşağı döndüğünü nasıl anlıyorsunuz peki ben hiç anlamıyorum kafamı popomu diye
ebru_mert Sevensevilen bu kadar çabanun boşa gideceğini düşünmek bu aralar beni çok üzüyor ve motivasyonum düşüyor hala dönmedi dua edinde emklerimin karşılığını alayım 😔
elifdemirci88 sendekimsinnn Zaten hareketini hisediyosun orda kasılma oluyor 36+2 günlük olduk 1 aydır dönmüş gözüküyor
ebru_mert sendekimsinnn ayaklarından eğer ayakları aşağıdaysa hem fazlaca kasık ağrısı yapıyor hemde iki tane sert bir şey sürekli oynuyor kafada yukarda yuvarşak zaten mideyi çok rahatsız ediyor ben ordan anlıyorum
whitemoon ebru_mert bende aynı şekildeyim her gün o ters durma hreketi secde herkesti yapıyorum ama hala yukarda başı başını çıkatıyor üzülüyorum yani niye dönmedi diye yarın 36+0 olcam
Turkerg 28de gittigimde makst gelisti, bebek dönsun diye evde hareket falan yaptim, youtubedan bakabilirsiniz, 32de tekrardan gittigimde dönmustu bebek.