serdemgunes Bugün 12 haftalık olduk cok şükür ama ara ara sağ göğsüm sızlıyor sizde de göğüs agrısı var mı ?
afroditt Olmaz mı bacım hele uçları 😔😔 büyüyorlar tabi normaldir. Ben düz uzaninca yok oluyolardi önceden şimdi olmuyorlar 😅😅
Mysmrt Ben de 7+5teyim ve ilk zamanlardan beri göğüs ağrısı çekiyorum yürürken bile azcık sallansın hemen ağrıyor 😀