Hafize94 benim de reglime iki gün kala aynı şekilde olmuştu iki gün sürdü yerleşme kanaması demişti doktorum.senin beta hcg iyi çıkmış sonrasında yükselmişte benim 0,2 çıktı ilk yaptırdığımda yani gebelik yok dediler ama reglde olmadım beş gün bekledim tekrar yaptırdım 260 çıktı şuan 11 haftalık hamileyim:) inş sende güzel haberler alırsın bence alacak gibisin ;)