Arkadaşlar merhaba daha öncede yazmıştım 6 aylık bir bebeğim var 3 temmuzda idrar testiyle hamile olduğumu öğrendim hastaneye gittiğimde değer 19.45ti 5 temmuzda tekrar kan verdiğimde 35.7 idi 9 temmuzda hastaneye gittiğimde rahim duvarı kalın, kese yapmaya kendini hazırlıyor temmuzun 18inde gel hem kalp atışı hem kese görürüz dedi fakat şehir dışında olduğum için gidemedim kan verdim değer yükseliyor mu diye dün 7005 çıkmış sizce kimyasal olma ihtimali var mı