Melikeznar 38 haftalığım gece karnımın içinde yaklasık 1 saate yakın asırı ağrı oldu (kasıklarda değil) karnımın içindeki organlar koptu resmen ve midem sürekli bulanıyodu ardından aşırı derece de istifra ettim hastaneyi aradım ebeyle görüştüm bebek mideye baskı yaptığı için oluyor normal dedi kendi doktorm izinde perşembe günü kontrolm var şimdi yine hastaneyi aradım baska bi dr ile görüştüm rahim ağzında açıklık vardır gelmeniz gerekir dedi boyle bişi yasayan oldu mu şuan da bile hafif karnımda ağrı var kendi doktorum yarın gelcekmiş en kötü yarına kdr bekliyim baska doktora görünmk istemiyorum diye düşünüyorum
Nazyun Melikeznar benim sürekli oluyo mide bulantım yaklaşık bir aydır var zaten agrı değil böyle içli içli bi acı sanki birşey koparıyorlarmış gibi bende baskıdan diye düşünüyorum ama sen yinede bir görün için rahat etsin
Ginkgo Melikeznar Karninizin ne tarafi? Benim tam goguslerimin altı midemin ust sag tarafi agriyordu. Safra kesesi tasi cikti
Ozlemozlm Melikeznar cnm bnmde sanki midem bulanoyor kusackmsm. Gibi oluyor duruyor. Bnde 38 hfta 1 gnluk ne ypcm ya esimnde tlfoni kapi sabhtandir.
Melikeznar Nazyun kaç haftalıksınız ilk aylarda zaten kusuyodum ama bu farklı yani kaç aydan sonra durduk yere istifra ettim oyle boyle değil hemde
Melikeznar Ginkgo benim karnım komple ağrıyo ama daha çok ğöğüs altında sağ ve sol taraflarda oluyor iç organlarım kopuyor sanki
Ginkgo Melikeznar Ben oturamiyordum yatamıyordum nefes alirken bile ağlıyordum o derece bi agriydi. Yine de ihmal etmeyin dayanilmayacak gbiyse doktora gidin. Ben dayanamadim ki o kadar varmış. Cok can yakici bisey safra tasi allah kimseye vermesin
deletedmom503 Bende de 3 gunden beri karin agrisi var gaz sancisi gibi ve kasıklarımda sanki adet agrisi var cozemedim bir turlu cmts sabah kontr vardi bisey demedi dr nst sanci da cikmadi ama şu an yatiyorum agridan ve midem bulaniyor sadece dr bebegin kafasi asagda her an dogum olabilir hazir ol dedi
Melikeznar deletedmom503 Allah hepimizin yardımcısı olsun. İlk hamileliğim doğum sancısı nasıl olur bilmiyorum ama bu çektiğim ağrı da çok kötü oturamıyorum kemiklerim batıyor gibi oluyo bu boyleyse doğum sancısı nasıl olur bilmiyorum😔😔
Unzile35 deletedmom503 benimde öyleydi sancın var dedi doktor yalancı kasılmaydı benimkiler ama cumartesi çıkmaması şu an olmayacağı anlamına gelmez
Melikeznar Ginkgo çok geçmiş olsun. Dr yarın geliyomus perşembe kontrol günüm ama yarın gtmeyi düşünüyorum
deletedmom503 Melikeznar Canim benim 3. Dogumum olacak Allah izin verirse ama bu cok farkli geldi bana digerlerinde bisey anlamadan dogurdum bunda da her an agrim var neremi tutacagimi sasirdim artik dökülüyorum resmen ama az kaldi hayirlisiyla dogum yapalim insallah saglikli bebisler gelsin gerisini unuturuz 😍😍😍
Ss1 38 haftaligim inanılmaz mide bulantılarım var 4 5 gündür. Ben de rahim ağzında ki açıklıkla alakalı olduğunu okumuştum ve şuan açıklığım var beklemedeyim
Busraszgn Kusma rahim ağzı açıklığını arttirir derler hep belki doğum başlamıştır yavaştan dinlenin doktora erken gitmeyin bence
Melikeznar Busraszgn kusunca çok şaşırmıstm hatta zehirlendimmi diye de düşündüm perşembe günü kontrolüm var zaten bakalım gidince ne dicek doktor.
Esraarif Merhaba hanımlar 37 haftalık hamileyim gobegimin üstünde silvilce çıkmış çok kaşıntı yapiyo ve sürekli yer değiştiriyor sizce normal mi