mucizevar Babydoganay çiçek sulama spreyleri var ya onunla çok yandığımda ara ara sıkıyorum ayagımın altına.doğuma çok az kaldı ama dayanamıyorum bazen ateş gibi oluyor
Vicibici Babydoganay Az önce bi leğenin içine su doldurup biraz beklettim ayaklarımı iyi geldi😕 ama akşamları çok yanıyor sebebini bilmiyorum
Muzlupuding Babydoganay ayy cidden ya hele yaz günlerinde daha zorlu oluyormuş millete abartıyosunuz sanki derdim kınamamak lazımmış😅
annenadorella Babydoganay sürekli soğuk suya tutuyorum hatta bazen buz torbası koyuyorum ayağımın altına başka bi çözüm bulamadım maalesef 🤦🏻♀️
Babydoganay @annenadorella bende dün yaptım bugün karın ağrısından kıvrandım tüm gün,inanılmaz kötü bir durum son 20 yol bitti,tükenmişlik sendromu yaşıyorum sırf şu yüzden😩
annenadorella Babydoganay benimde son 21 gösteriyor uygulamaya göre sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🙏🏻 doğumdan sonra çoğu şey gibi bu da geçiyormuş umarım geçer
Babydoganay @Muzlupuding 😀ben kimsede duymadım çevremde,ve bana şaşıyorlar inanmıyorlar hatta kınamayanlarında başına geliyormuş örn been🙄
Hakanbuse Babydoganay bendede ayni durum var son haftam ama hem ellerim hem ayaklarim yaniyo doktorum cok soguk suya tutma gazın olur bebege de gecer direnmeye calis dedi
Babydoganay @mucizevar vicks denedim mentol ferahlatır mı diye,o daha çok kavurdu resmen iyisimi legen ve su 🙃
goktugunannesii Babydoganay soğuk su ile yıkıyorum yada havluyu ıslatıp ayaklarıma enseme falan koyuyorum. Ayak yanması b12 veya kalsiyum eksikliği belirtiside olabilirmiş. Ebemiz bol bol yoğurt tüketmemizi önermişti.
Babydoganay @Hakanbuse benimde son 3 haftam kaldı,ve dün buzlar,ıslak çoraplar bir sürü şey denedim ama bugün öldüm gaz sancısından,direnicez demek ki,sağlık ve sıhhatli bir dogum diliyorum 🙏🏻
Hakanbuse Babydoganay hepimiz için sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin Allah cok da sogukda kalmayin yinede dikkat edin
Babydoganay @Hasya bendede şekerden şüphelendi Dr şeker yüklemesi yapıldı,ayrıyeten 1 haftada ben takip ettim açlık tokluk oda çıkmadı ama yanıyor yinede