tospikveannesiii Herkese iyi akşamlar Detaylı ultrason için aytül çorbacıoğlu’na giden varmı? Memnun kaldınız mı?
Hasret_60 tospikveannesiii 1milyar almıştı ama işini ehli bir doktor çiğdem hanım var oda iyi baya 750almıştı oda
Akoglubuse Ben Recep Has’a gittim,osmanbeyde muayenesi.Araştırırsanız zaten görürsünüz bu işin ilahı.Çapanın hocalarından.Gayet seviyeli ve işini düzgün yapan bir doktor.1500 liraydı sanırım detaylı ultrason ama gerçekten değer,tavsiye ederim.
tospikveannesiii Akoglubuse bi görüşmeye çalışacağım haftaya kadar yaptırmam gerekiyor.. teşekkür ediyorum☺️