Kizlar ben 37 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim doktorum çatı muayenesinde normal doğuma uygun dedi bebek daha kanala yerlesmemis yeni yeni yerlesiyor dedi ama ben hala çok yukarda hissediyorum hareketlerini vs. bebişin kilosu da 3330 genel kilo artışına göre haftaya 38 de 3600 olacak bu kiloda normal doğum yapsam (ki bebek 38 de doğarsa bu kiloda 39 u görürsek 3900 oldugunu varsayalim) dikislerim dogumum zor olur mu sizce bebeğin omzu vs sıkışabiliyormus kilolu olunca doktorum bebek tombiklesme yolunda vitaminleri keselim kuvvetli beslenme salata çorba fln ye dedi, bi eksi yönümüz daha var bugün kontrolde mantar enfeksiyonu çıktı hap fitil krem yazdı haftaya gecmesi lazım dikislerine sıkıntı olabilir dedi haftaya bakicak ona da zaten hamileliğim boyunca hep mantar vardı gecip yeniliyordu. Aslında en başından beri normalciydim ama doğum yaklastikca kilosu artınca fln streslendim sanırım fikrinize ihtiyacım var siz olsanız bu şartlar altında ne yapardınız