Ilahem Mrb hanimlar 10 aylik bi kizim var.dogal yolla doguramadim 2nci kes hamileyim.duydum ki ikinci sezeryan daha acitiyo acaba dogrumu?
Krtbusraee Ilahem kısa süre olduğu için belki daha zor geçebilir bende 2. Ye hamileyim 5 yıl arayla 2. Sezeyani olucam ama sanırım sezeryanda sonra 2. Sezeryani en az 2 yıl ara olsun diyorlar diye tedirginsiniz