Melekebbr Pnar_erin21 valla bende meraktayım 12+2 de %90 erkek dedi ama belki yanılma olur diyerek bekliyorum bakalım
Pnar_erin21 Kayarozlem8023 bizim ilk gebelik heyecanla hazırlık yapmak istiyorum %70 dediği için kesin diye algıladım
Pnar_erin21 Serapalptekin2 bende özel hastanedeyken bi bayan dedi bana 9 ay boyunca kız dediler dedi ben hazırlık yaptım doğum olunca erkekti ve ben pembe kıyafet giydirdim dedi
Serapalptekin2 Hasret_60 bir kez 3 lu taramaya ve ultrasyona girdim ama bir ay kız bir ay erkek diyorlardı.🤗😆😆
kubra_o6 Pnar_erin21 benimde aynı ilk hamilelik sabırsızlanıyorum bişeyler almak için 13+5′te %70 kız dedi bende beklemedeyim ne olur ne olmaz diye