EzKrkcatkr Merhaba kızlar, son birkaç gündür yatmadan önce geceleri burnum kanıyor, aranızda bu sorunu yaşayıp çözüm önerisi olan varmı ? Birde 34. Haftama kadar kan sulandırıcı hap kullanmam gerekiyor.
mhmmddgc EzKrkcatkr Havalar sıcak burunda kuruluktanda olur birde son haftalarda artık burnumuzda büyüyor damarlara baskı artıyor. Eğer çok şiddetli değilse yapacak bişey yok. Ama durdurulamayacak kadar çoksa kan sulandırıcınında etkisiyle durmayabilir. Benimde sabahları tıkanıklıkla uyanıyorum genelde kanamış oluyor burnum.
Aminenin_annesi EzKrkcatkr bende ilk 4 ay içinde olmustu burun kanamasi. kustugum icin zorlanınca burun damarları catlamis ondan olmuş. belki havalar sıcak ya ondan da olmus olabilr yazın burun kanamaları artıyor
tupbebekannesi123 EzKrkcatkr benim de ara ara kanıyor zaten kan sulanırıcı kullanıyorsun zaten kan basıncı yüksek çok normal
EzKrkcatkr mhmmddgc Yok canım öyle şarıl şarıl değil çok şükür, burnumuz büyüyormu ? 😆 Bunu yeni duydum