Esra87 Kizlar yarın doktor kontrölüm var acaba tahlil falan isterlermiki acmı gitsem tokmu gitsem bilemedim🤷♀️
Melike Esra87 Her ihtimale karşı aç gidiyordum sonrasında zaten birdahaki geldiğinde sunu yapıcam aç gel veya tok gel diyordu
Aminenin_annesi Esra87 son haftalarda rutin olarak kan ve idrar istiyorlar ama sadece kansizlik ve idrarda enfeksiyona bakıyor bunlar için aç gitmene gerek yok
Parisbebek Esra87 keşke doktora sorsaydınz. Süreciniz nasıl ilerliyor bilmediğimiz için aç ya da tok yanlış olabilir ama benim hekimim hep tok gel diyor
goktugunannesii Esra87 büyük ihtimalle istemez istesede açlık gerekmez. Kan şekerine bakacak olursa aç gitmen gerekiyor haricinde gerekmiyor. Ayrıca 36 hafta olmuşsunuz nst ye giriyor olmalısınız. Nst içinde tok olmanız gerekiyor.
Esra87 Parisbebek evet canım izinliydi oyuzden bende rahatsız etmek istemedim😔neyse bakalım yarın olsun hayr olsun inşallah
Esra87 Aminenin_annesi işte öğrenmek istededigim buydu aslında son haftalarda tahlil vs birşey ister mi acaba diye ama işte herkez farklı farklı triplere girmiş atarlı giderli sanırım hormonlar fazla ben ne zaman yazsam buraya hiç cvp verilmiyor onu anlatmaya calısıyorum ama işte nedicen insan oğlu nereye cekersen oraya gider canım bu arada teşekkür ederim canım.
sumeyyepy Gebelikte şeker düşmesin bulantı olmasın diye zaten aç kalmanız beklenmez pek şeker yuklemesinde açlık durumu özellikle belirtilir ama rutin kontrolunuze tok gidebilirsiniz yine de doktorunuza sorun
Esra87 goktugunannesii girecektim ama doktorum izinliydi canım 1 ay yoktu buralarda yeni geldi o yüzden sordum ya acaba tahlil ister mi falan diye ama bi sordum ohooooo millet yazmış da yazmış 😂
busey_42 Esra87 bende 36 haftalıkken gittim nstye bağladı sadece onda da tok olman lazım kan falan almadı canım en son 31 haftalıkken istemişti
goktugunannesii Esra87 mesajlar biraz dengesiz olabiliyor 😂 kimi konuda çok kimi konuda hiç mesaj yok 🤷🏻♀️ neyse naptın istedi mi bari tahlil 😀
Yunni Esra87 ben genelde aç gidiyorum her ihtimale karşı bazen istiyor çünkü yakın zamanda vermediysen aç git. Ama Bi kere de toktum dedi farketmez aç tok da, vereceğin tahlile göre değişiyor yani
mhmmddgc Esra87 Eğer şeker ve hormon bakılmayaksa aç gitmenize gerek yok. Zaten nstye aç girmenizide istemiyorlar. Tok gidebilirsiniz
eylul09__ Ben genelde muayeneye gitmeden bir gün önce sağlık ocağına gidip kan idrar veriyorum. Ertesi gün doktorum sonuçlara bakıyor. Her muayenede kan- idrar istiyor. Muayeneye gittiğim gün de zaten kan vermeyeceğim için tok gidiyorum.