Yavruceylan33 Hamileligimin 4.haftasindayim .Daha cok yeni ama ona ama beta hcg 5007 çıktı normal mi 😦
Deletedmom83940 Yavruceylan33 erken döllenme olmuştur bende 4. haftamda 3505 ile öğrendim ikiz anlaşılmaz böyle
Esrauysal Geç döllenme olunca betea çok düşük oluyor ya ben geç döllenme oldum çok düşüktü ikiz bebiş ola bilir genelde ondan kaynaklı oluyor bide artış iki kat artıyor
Tugceonur Yavruceylan33 iki lz olabilir erken dollenme olabilir kimyasal olabilir dis gebelik olabilir en doğrusunu zaman gösterir insallah saglikli gebeliktir
Talihimyokbahtimkara Tugceonur Durup dururken kimyasalı dış gebeliği nerden çıkartıyorsun hayır anlamıyorum çok seviyorsunuz çomak sokmayı ne alaka yani
Deletedmom8373 Tugceonur Ay yok artık bebek yok diyeceksiniz sandım bir an neden insanların aklına saçma sapan şeyler sokuyorsunuz. Kimyasalda dalgalanma olur ondada bu kadar yükselmez. Yani zaman gösterir diyerek insanları strese sokmanın amacı yok bence.
Talihimyokbahtimkara Yavruceylan33 Çok normal canım benim 5 haftalıkken 20 bindi. Döllenmenle alakalı
Tugceonur Talihimyokbahtimkara kimyasal gebeligi 2 kere yasadigim icin soyledim fikrimi.sundum sadace bunda abarticak ne var anlamadim yani öyledir demedim.ihtimali olabilir dedim ….