Serapalptekin2 7+4 gözüküyor doktorun verdiği ultrason da burda 8+6 gözüküyor hangisine göre gideceğim anlamadım doktor kendin hesaplmadin mi diye sordu bnde hayir dedim o zamn kendi yaptı birşey demedi.
melikenehir Serapalptekin2 bende adet tarihimi hatırlamadığım için kendimce 8 haftalık olduğunu tahmin ediyodum bugün 8+6 hatta 9 haftalikta diyebiliriz dedi
Htc3866 Serapalptekin2 benim doktor geç döllenme dedi buraya göre 14 hafta ama doktor ölçümü 12 haftalık çıktı
EmineDefneGokce Serapalptekin2 son adet tarihin geçerli . Şimdi geri olabilir ama ilerleyen haftalarda ileride bile çıkabilir
Maisiyah Doktor son adet tarihini sorduysa eğer ona göre hesaplanıyor doktorun hesabı doğru olan bendede mesela doktora 7 hafta 2 günlük burda 7 hafta bir günlük gözüküyor doktorum sordum oda uygulama falan bakma sen dedi benim verdiğim tarih doğru olan dedi
Serapalptekin2 Maisiyah sıkıntı doktor demedi bana ben orda yazanlara bakıyorum bı değişik doktorum.d
Esrauysal Cano benim de geç döllenme olmuş normalde adet tarihime göre15 mayıs yazınca burda benimde aynı şekilde oluyor ama doktora göre 26 mayis hesap yaptı ultrasonda 7+6 ım doktorun dediğine göre yap bana asla unutma bu tarihi dedi
Serapalptekin2 Esrauysal Sağlık ocağındaki tam bu tarihi söyledi ama doktor söylemedi ben kağıttan bakarak öğrendim.d
Mavisim27 Esrauysal bizde saskinlik icindeyiz 🙂 bugun doktor kontrolumuz vardi keseyi de bebegide gorduk cok sukur ama alttan muayanede gordu benimde normal 26 mayis adet baslangici gec dollenme oldugu icin ultrasonda 6+1 iz 🙂
Maisiyah Serapalptekin2 kime gidiyorsun devlet özel fark ediyor gerçekten ben planlı gebelik yaşadığım için doktor kontrolünde son adetımıde planlamıştık o yüzden net tarihe ulaşmak kolay oldu
Maisiyah Seymanur344 aslında bu yapılan taramaların yanılma payı yüksek diye doktorlar artık kesin sonuca ulaşmak isteyen hastalara fetal DNA öneriyorlar benim doktorum tüp bebek gebeliği yaşadığım için direk fetal DNA önerdi
Serapalptekin2 Maisiyah özele gitmiyorum canım bu ekonomide 2 yaşında oğlum var bir sürü şey atlattik bebeğim uğurlu ve şansıli geldi bize
Esrauysal Serapalptekin2 evet özel iyi oluyor bende özele gidiyorum devlettekiler çok umursamazlar neden böyleler anlamıyorum insanın yüzüne bile bakmıyorlar ya
Serapalptekin2 Maisiyah ben ilçede yaşıyorum il’e gitmek hem yorucu hem maliyetli her ay gittim simdik bu ay mola verdim birdaki ay gideceğim il’e
Serapalptekin2 Esrauysal gittim doktora ilk hamiligimde Samsun’da rastlamıştım çok iyidi buraya gel git yorulmaktan herhalde moral kalmamış :))
Kilicbebek Serapalptekin2 son adet tarihimle uyumlu değil benimde çünküüü çokkk geç döllenme olmuş 22 gün fark ediyor son adet tarihime göre doktorun hesabı doğru olandır
Serapalptekin2 Kilicbebek artık samsundaki doktora soracağım haftayı 1 ay dolmadan aynı kan tahlilleri mi tekrar yaptrdi sırf bizdede olması lazm diyerek