Arkadaşlar, yengem sağolsun beni sezeryandan korkuttu, arkadaşımda normal doğumdan. Hangisinin toparlanma süresi daha kısa acaba. Hangisinde daha kolay bi süreç geçiriyoruz, dikiş her ikisinde de oluyor galiba hiçbir bilgim yok.
Benim gibi tecrübesiz anne adaylarına bilgi verirseniz çok mutlu olurum. ❤️