03_ilknur Kızlar normal doğum yaptım 40 günü geçti ama alt tarafımda çömelirken hala ağrı acı oluyo şimdiye geçmesi gerekmiyormu aynı durumu yaşayan varmı
nursdgn 03_ilknur çok normal 40 günüm doldu o her sey eskisi gibi olacak diye düşünme vücut ancak bence 3 ayda iyileşme sağlıyor ama geçiyor 6.5ay oldu hiç sorunum yok çok şükür. Sonuçta canımızdan can geliyor kolay değil ☺️