Zuzununannesi01 Kızlar genetik test yaptırmak istiyoruz ben kendim için kadın doğuma randevu aldım genetikten talep açılması için eşim için hangi bölüme randevu almam gerekiyor üroloji bölümünden alsam genetiğe talep açarlrmı
Peri-algan Zuzununannesi01 ben de yaptırdım ama rapor falan almadık doktordan kayseri de yaşıyorum 2 kaybım vardı doktor 3 kaybın var de dedi gittik fakülteye 3 kaybımız var dedik zaten eşinizin de sizin de kanınız alınıp yapılıyor tek size yada ona yapılmaz
kuzucumoglum Zuzununannesi01 canım ben genetik test yaptırdım benimde bir kaybım var ikizlere tek benim kanım alındı 2 aydır da Sonuc bekliyorum
pkos_dunyam Zuzununannesi01 tıbbi genetik bölümünden randevu alıp doktora şikayetimi belirttim düşüklerim coktu. Tekrar eşiniz icin kayıt açtırmıyorsunuz beraber kan veriyorsunuz sonuc çıkması uzun sürmüştü yer Zeynep kamil İstanbul
kuzucumoglum Peri-algan canım bende genetik test yaptırdım şehir Hastanesi’nde ama benden tek alındı kan eşimden almadılar görümcem yaptrdi ondanda tek aldılar
Zuzununannesi01 Peri-algan ben şehir hastanesini aradım önce kadın doğuma randevu alın talep açması lazım dedi
Zuzununannesi01 kuzucumoglum bende şehir hastanesini aradım önce kadın doğuma randevu alın talep açması lazım dedi benimde bi kimyasal bi boş gebeliğim oldu eşimin varikoselden ameliyat olmuştu ileri hız düşük o yüzden birlikte yaptırmak istiyoruz
Ftmgl1207 kuzucumoglum evet benimde böyle oldu. Fetal DNA demi? Acaba arkadaş başka genetik testten mı bahsediyor?
kuzucumoglum Ftmgl1207 valla bilemedim ki tek benden alındı yani kan görümcemde düşük yaptı tek o verdi kan onda sonuç pıhtılaşma çıktı bende hala bekliyorum sonucu 2 ay oldu
kuzucumoglum Zuzununannesi01 benim doktorum istenilen testin adını yazdi diye biliyorum 30 haftalık ex falan yazıyordu kağıtta sonra genetikten randevu aldık kağıdı verdik doktorun verdiğini ona göre sanırım aldılar kani
Zuzununannesi01 kuzucumoglum ya ben baktım mhrsden tıbbi genetik yan dal olduğu için direk gidilmiyor önce talep açılması lazımmış benim kendi doktorum özelde şehir hastanesinde yapılıyormuş bende ordan bi kadın doğuma randevu aldım genetikten talep açması için
Peri-algan Yok canım eşimden de ben den de kan aldılar genetik test için kromozom ve kan pıhtılaşmasına bakmak için direk gittik fakülteye düşüklerimiz var dedik sorular sordular 6/7 hafta içinde de çıkar sonuç dediler cıktı
Yeniumutt Peri-algan Genetik testi bende yaptırdım sonucumu bekliyorum eşim de bende kan verdik kromozoma bakilcak başka yapilcak testler var mı ?
Yeniumutt Tıbbi genetikten randevu alabiliyorsunuz doktora şikayetlerinizden bahsedin ama 3 kaynım var diye söyleyin yoksa dikkate almiyolar