Feyza3214 58 ile hamile kaldım 65 kiloyum şuanda. 37+4 haftalıgım. Dikkat etmem hiçcanımın istediği herşey yerim. Bebegimin kilosuda iyi. 2886 gr.dı 34 haftalıkken yarın kontrol var. Dikkat ettiğim zaman hiç bebegimin beslenmedi. Erken dogum riskim var diye Herkül düzenli yumurtaşar sütler öğlen alsam et kıyma bi gittik hiç almamıs kilo çok az almış. Erken doğarsa kilosu yerinde olsun diye bari diye ugrastık 😂 denk gele yediklerimden daha iyi beslenmiş 😂 sıkma kendini canının istediğini ye. Şimdi hamilelikte herkes bana almadın ama emdirirken alırsın diyorlar 😂😂