1995_ Alışverişe başladınız mı hanımlar. Neler aldınız acaba ben iki tane beşli hastane çıkışı aldım acaba daha neler alsam. İkinci hamileliğim ama kızımda daha iyi biliyordum sanki ne alacağımı bu sefer kafam bir karışık bilemedim😂😂
Gebeyim15 1995_ merhaba 23+3 den selamlar sadece hastane çıkışı ve emzik zinciri sipariş verdim başka bişey de alamadım mağazaya gittim onunde tur attım ama çok acemiyim ne alınmalı ne alınmamalı bilmiyorm zıbınlar uzun mu olmalı kısa mı gerçekden çok zormuş minik beye alış veriş yapmak😂
sym25_ 1995_ kış bebeği olacağı için 6. Ayına kadar kullanacağım kışlık kalın şeyler aldım uzun kollu zıbınlar tulumlar pijamalar. Kışı atlatıp yaza doğru da 6. Ayından sonra giyeceği yazlık şeyleri almayı düşünüyorum 😁 Yarın bebek alışverişi yapcaz bakalim araba beşik falan 😍
leona98 1995_ merhaba 27+5 haftadan. Sadece bir kac body, ayakkabi (1 yasa uygun 😃) bide pike aldim. Bu kadarcik
1995_ Gebeyim15 e bebeğin online alışverişinde zibinlar indirimliydi canım yeni digan olarak 6 li aldım 5 ödedim tanesi 20 TL di bilgin olsun seninde Markası helllo baby.
1995_ sym25_ ben beşiğini letgodan aldım valla beşikler ateş pahası. Sepet beşik aldım. Bide ranza aldım 4 yaşında bı kızım var abla kardeş yatsınlar diye