Merhaba sevgili anneler,
34+1 deyiz. Birkaç saattir vajinada baskı hissediyorum. Çok sık idrara çıkıyorum ama çok az idrar çıkışı oluyor. Bebişte baya hareketli. Sancı vs hissetmiyorum. Erken doğum belirtisi değildir umarım. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?