Tuana_ sezaryen sonrasında enfeksiyondan dolayı 1 ay hastanede kaldım, korse vs hiç takmadım zaten eğilip doğrulamıyordum ağrıdan. Sütüm çok azaldı hastanedeki ağır ilaçlardan ve üzüntüden. Hastaneden çıkınca sütüm artsın diye yemediğim içmediğim kalmadı, doğum sonrasında verdiğim kiloları geri aldım üstüne ama bebeğim 1 yaşına geldiğinde tekrar eski halime dönmüştüm 34 bedenim ve göbek vs kalmamıştı. Bu arada hiç sporda yapmadım diyette. Yani benim bile o şekilde kalmadıysa göbek sizin çok daha kısa sürede toparlar merak etmeyin.