19 haftalık hamileyim geçen hafta a life hastanesine gitmiştim eşimle hem bebeği görelim hem de cinsiyeti öğrenelim diye doktor erkek dedi direkt açıklama vs yapmadı bu hafta bazı tahliller için devlet hastanesine gittim ona da bi sorayım dedim bugün de doktor kız dedi ben şok oldum inanmadım defalarca baktı %90 kız dedi. Bir sonraki randevum 19 Ağustos’ta detaylı ultrason olacak o zamana kadar belirsizlik içinde mi kalayım ne yapayım hangisine inanayım bilemedim. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda 🙈 (önemli olan sağlıklı olması tabi ki ama ilk gebeliğim çok heyecanlı ve meraklıyım mazur görün lütfen )