Okyanus35 32 haftamda hiç olmadığım kabızlığım oldu.yediklerime dikkat etmeme rağmen. Ne yapmam gerek fikri olan varsa yardımcı olabilir
Papatya24 Okyanus35 Zeytinyağını direkt yutamazsınız belki ama küçük bi ekmeği bol zeytinyağına batırın yiyin etkisi hızlı oluyor
TeoMom Okyanus35 Ben bugün doktoruma sordum duphalac verdi şurup ama doğal yöntem olsun dersen saf zeytinyağına geceden kuru inciri koyuyorsun sabah blr güzel aç karnına yiyorsun ben de yarın deneyeceğim ama etkisi olur herhalde