Fatostrk sağlık ocakları aşı kilo tahlil takibi yapıyor o yüzden o haftalarda çağırıyor. Bebeği görmek kalp atışı bu tarz takipler için kadın doğumcuya gitmen gerekiyor canım. İster özel ister devlet o sana kalmış. Kese kalp atışı için 7. Haftaya beklemeni tavsiye ederim öncesinde görünemeyebilşyor. Hayırlı olsun sağlıkla al inşallahhh🙏