Allah nasip ettiyse 22 tem cuma günü öğlen sezeryanla 2. dogumumu yapacağım ama gelin görün ki dogum şeklime karar veremedim. İlkini genel anestezi ile aniden oldum çünkü gebelik zehirlenmesi geçirdim. Şimdi burdan okuduklarımla spinalden de korktum ama genel anestezi ile uyuma kısmı da çok minnoş gelmiyor. Bir el atın sizce ne yapmalıyım?