Doğum hikayemi bende hep yazmak istemiştim bugüne nasip oldu şuan 24 günlüğüz prensesimle 🥰 geçelim hikayeme son ana kadar bol yürüyüş yaptım evde hiç oturmadım ev işlerini hallettim hamilelik hiçbir şekilde zorlamadı ve engellemedi beni şükür. Eşimle ilişkiye girmiştik sonra sabaha karşı karnıma ağrı girmeye başladı zorlamadan oldu diye düşündüm geçmesini bekledim geçmedi hafif hafif düzenli bir şekilde girmeye başladı evdekileri uyandırıp evin içinde yürüyüş yapmaya başladım saat tuttuğumda 3 dk da bir sancı giriyordu sabah ezanıyla birlikte hazırlanıp hastaneye gittik ebe muayene ettiğinde açıklığımın 2 cm olduğunu söyledi ve eve gidip hafif şeyler yiyip dinlenmemi doğum olursa enerji toplamamı söyledi eve geldik biraz uyumaya çalıştım ağrı hala düzenli aralıklarla daha şiddetlenerek girmeye başladı dayanmaya çalıştım gün doğdu saat 8.30 civarı uyurken alttan zarın patladığını hissettim sonra da suyum geldi o an baya korktum soğuk terler boşaldı tuvaletimi bile korkudan yapamadım hemen hastaneye gitmek istiyordum, gittik açılmam 5 cm olmuştu nstye bağladılar bi odada kendi başıma sancıları çektim lağman yaptılar serum da bağladılar o suni miydi değil miydi emin değilim ama gelip geçici sancılardı çektiklerim. Odada squat yaptım yürüdüm dayanamayacak hale geldim alın artık beni diye bağırıyordum sonra ebe açıklığıma baktı bebeğin başının ilerlediğini gördü her sancı geldiğinde ıkınmamı söyledi öyle yaptım baya bi sonra masaya aldılar tekrar ıkındım ebe karnıma bastırdı sert bi şekilde dayanamadım ha gayret az daha sabır diyerek telkin ettim kendimi son bi kez daha kuvvetli ıkındım tekrar bi bastırmayla bebeğin başının çıktığını hissettim gerçekten baş çıkınca tüm sancı bitiyormuş ebe güzel ıkınmasaydım saatler süreceğini söyledi sonra bebeği alıp giydirdiler bana da dikiş atıldı kaç dikiş olduğunu söylemediler ama iç dış baya fazlaydı 9.30 da hastaneye gelip 11.40 da bebeğimi kucağıma aldım minicik cennet kokulu evladımı kolay bi doğum oldu Allah bekleyenleri de tek solukta kurtarsın inşallah 🥰💐şimdi asıl sorumluluk uykusuz geceler başladı yapışık ikiz gibiyiz 😍