Anneoluyorumbenn Pnrklk 20. Haftaya kadar normal sakin ol sonra bir başlıyor artık durmuyor diye düşünüyorsn 🤣
Ozlm0916 Pnrklk normal canım kimi geç hissediyor sen 24 ten sonrasını gör 😅🤣 maşallah halay cekiyolar 37+5 oldum bebişim sağolsn aşırı hareketli 😅😅
Pnrklk Anneoluyorumbenn nr bileyim herkes yaziyo 15 haftada his edenler var 1-2 kere pit pit biseyler oldu ama neydi o bebismi bagirsakmi bilmiyorum dahada olmadi😅
Ozlm0916 Pnrklk bende senin gibi diyordum 😅😅😅🤣 hareketlerinden uyuyamıcağın günler gelecek az daha sabret 😇