fatmaa37demi5 ben emzik koydum canım uykuya geçişinde falan faydasını gördüğüm için ilk çocuğumda fakat biberon koymadım mesela. Mama vermeye gerek duyduklarında şırıngayla falan veriyorlar hastanede zaten doktorlar da önermiyor pek. Benim doğumdan sonra sütüm hemen gelmediğinden ilk kızımda biberon kullandım süt akışı daha hızlı fazla olduğu için bebek az çaba sarfettiği için memeyi reddediyor o yüzden ilk kızımı emziremedim mama ile devam etmek zorunda kaldım. İkinci kızımda sütüm gelmediğinde dokturu dinleyerek bir kaç gün şırınga ile mama vererek besledim sonrasında sütüm geldiğinde emzirmeye devam ettim 2 yıl emzirdim. O yüzden bebekten bebeğe farkeder mi bilmiyorum ama bu sefer hiç bir şekilde biberon almadım da koymadım da ama emzik uykuya geçişinde etkisini gördüğüm için koydum. Belki fikir olur size de. 🙏🏻☺️