Yarenventolin Dilekaktassss ay bende tam 38 im yarın suni sancıyla başlatacaklar doğumu dur edin bana da ♥️♥️
kedisever11 Dilekaktassss 37+5 olduk ara ara bel sırt ve kasık ağrısı vuruyor, aşağıya baskı hissediyorum özellikle yatarken. Hamileliğin son dönemi gerçekten insana çok uzun geliyor.. Bir yandan yavruna kavuşmak istiyorsun bir yandan korkular..
Dilekaktassss Ipeekk insan bir taraftan korkuyor ama ha bu gün ha bir hafta sonra aynı acıyı yaşayacan en iyisi olayım kurtulayım diyor
ozlemmerveeee19 Yarın 38. Haftaya giriyoruz gelmeye niyeti yok gibi kızımın bakalım 🙂 yaklaşık 3 haftadır ağrılarım var ama gelen yok 🙂
Dilekaktassss ankakusu_2022 ben daha bir şey yapmadım gelmesi için ama alttan baskı ve ağrılarım oluyor
Yarenventolin Dilekaktassss bebeğin karın çevresi 34+4 te kaldı ilerlemedi o yüzden almamız lazım dediler bu gün çatı muayenesi oldum doktor uygun dedi o yüzden suni sancı verecekler