Mirza321 ilk gebeligimde 12. Haftada Dr um kız bebek demişti, kendimizi bu sekilde hazırlamıştik. Sonraki muyanede erkek olduğunu söyledi hatta ultrasonda gördük 😅 şuan 2. Hamileliğim 16. hafta öncesi gittiğimde arada kaldığını söylemişti. 16. Hafta içerisinde kızımın olacağını öğrendim ve değişmedi. Kız bebek bekliyorm 💜