Zeynepmuammer Kızlar 22günlük bebeğimin çok gaz sancısı var zinco diye gaz damlası kullanıyorum ama hiç fayda etmiyor tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen yoksa uykusuzluktan ölecegim 😔😔😔
Bilge35 Zeynepmuammer yemeklerinize kimyon düküp öyle yiyin. Gaz yapıcı hiçbişey yemeyin. Süt yapar diye yediğini bi çık sey belki gaza neden oluyordr. Özellikle incir kuru kayısı gibi.
Azrazerin 1 çay kaşığı kimyonunyut üstüne suniç sonra emzir rahatlar ☺️Sende anason iç bebeğinede içirebilirsin ayrıca bebeğini kucağında dik tutup bacaklarını karnına doğru bastır ve sallayarak evin içinde tur at☺️Gazını çıkarır
Alyans Zeynepmuammer Zeynepmuammer siz belki bilirsiniz cevrenizden duymussunuzdur bebeyin anlinda morluk var arkası erkek diyorlar digrumu
Azrazerin Alyans benim işk kızımında alnının tam ortasında morluk vardı ikinci kızım oldu☺️ Tesadüf oluyor ya ikinci kızımdada var 14 aylık bakalım 3 ne olacak
Elcnerdgn Zeynepmuammer yok canım emziren anneler icin satıyorlar humananın rezeneli hem sizin sütünüz coğalır hem sütünüzden rezene geçer gazını azaltır bide bebeğe 2cay kaşığı kadar rezene verin derim birebir faydasını gördük biz