Anneada Kağan Kocatepe’nin gebelikte kanama ile ilgili bir videosu var, orada çok güzel anlatıyor, gebelikte 3 tip kanama vardir diye ,1.trimesterda olan kanamadan da bahsediyor, onu bi izleyin isterseniz, koladan dolayı kanama olur mu diye bir doktora sorsanız muhtemelen tuhaf karşılar, böyle şeylerle asla alaka kurmuyorlar , doktorlar hep şey kafasında ,bebek düşücekse naparsan yap düşer ,düşmicekse taş da taşısan düşmez ,niye bu kafadalar bilmiyorum ama vardır bi bildikleri , ama sizi anlıyorum internet kirli bilgi dolu ,bende geçen dondurma yemiştim ,kasık ağrım oldu ,düşünüyorum dondurmadan mi oldu acaba diye , bı yandan da sacmaladigimin farkındayım ama 😂 analık o zigot rahmimize düşer düşmez başlıyor ,endişe etmekten her an acaba bi şey mi oldu benim yüzümden mi oldu düşüncesi yoruyor insanı , sağlıkla sihhatle doğum yapmış insanlar dünyanın en şanslı insanlarıymis gibi geliyor fln 😁