Adatıpta meryem kumbaşlı doktorda doğum yaptım 3 ay önce çok memun kaldım 35. Haftadan sonra gitmeye başladım.sizinle iletişimi çok güzel oluyor çok rahat bir şekilde istediğiniz soruyu sorabiliyorsunuz aklımıza takılan bir şey olduğunda insragramdan bile mesaj atsanız cevap veriyor ben çok memnun kaldım tavsiye ederim sizede😊