Kızlar eşim bebeğime babasının ismini vermek istiyor babasını 6 yaşında trafikte kazasında kaybetti, ama ben bebeğime özgü bir isim olsun istiyorum eşim ise anlayışla karşılayıp ilk ismini sen ver ikinci ismini babamın ismini verelim dedi, ağır bir isim kime desem küçücük çocuğa bu ismimi vericeksin diye tepki veriyorlar, eşimlede aramız bir iyi bir kötü isim konusu açıldığında tartışıyoruz ama artık alttan alıyor bir tarafıda dargın duruyor bu durumda ne yapmam gerekir? Ve ben babasının ismini vermiyorum diye kayınvalidemde soğuk yaptı cephe aldı diyebilirim,,