Edabykl en azmdan detaylı,ikili tarama, şeker yüklemesi onlr geçmiş onlar ekstra praydı ama bu haftadan sonra pek bişe kalmıyo galiba. Genel bi kan tahlili belki isterse ister.
Ben doktordan memnunum ama biraz beklentinize bağlı tabi. aklında ne varsa yaz bi kağıda gidince sor herşeye cevap verir çok sakin birisi