Merhaba arkadaşlar Nisan ayında bir kürtaj geçirdim bebeğim iki aylıktı Nisandan sonra bugün adetimin birinci günü olması gerekiyorken olmadım test aldım iki tane onları yaptım her ikisi de bir tane koyu kırmızı bir tane hafif pembe çıktı ama net bir şekilde belli koyu kırmızı kadar değil sadece gebelik vardır değil mi daha önce başına gelen var mı böyle bir şey