Dilarac Merhaba kızlar 8+3 günlük hamileyim grip oldum sanırım cok başım agrıyor sürekli hapşırıyorum ne yapmam gerek doktoruma da var daha gitmeye
[silindi] Dilarac canım tüm ilaçlar yasak :) balli süt iç, sıkı giyin? Boğaz agrin varsa bir bardak zencefilli çay iç. Bu sekilde. Geçmiş olsun 🥰🥰
maisiyah_345 Yatmadan önce Ballı süt iç üstünü ört terle gece uyanırsan da duşunu al terlemeden grip atlatılmıyo