Kızlar benimde başımdan geçti yapılacak pekte bişey bulamadım, sıcak su torbası koyuyordum ağlaya sızlaya agrimin geçmesini bekliyordum ancak parol kullanabildim onunda zaten çok bir etkisi ne yazık ki yok Allah’ım şifalar versin inşallah, birde kadın doğum doktorum genişlemeyi takip et böbreklerin zarar görecek duruma gelirse bebeği erken alabiliriz demişti, evreleri oluyormuş galiba büyümenin de