Arzu_uu Kızlar 6 haftalıkken rüyamda oğlum olduğunu görmüştüm bugün de erkek bebek dendi cinsiyeti rüyamda çok güzel bir bebekti ve orda ismiyle hitap ediyordum rüyamdaki ismini koymak istıyorım böyle benimle aynı şeyleri yaşayanınız varmı siz n’aptınız ❤️
Ozse54 Arzu_uu ben de ilk ayında erkek görmüştüm hatta adını da Eymen koymuşum kii hiç sevmem Eymen ismini 😂😂 ama kızım oluyor 😂
umyahsen Arzu_uu ben isim değilde erkek bebek görmüştüm. Doktor 14de erkek dedi. İki hafta sonra başka doktora gittim o kız dedi. Kaç haftalık şuan.
Deletedmom83940 Arzu_uu ilk öğrendiğimde kız bebek emziriyordum kafasını gördüm ama sadece kızım olacak
Arzu_uu umyahsen ben 12 haftalıkken gıttım kız dedı doktor aynı hafta 4 gün sonra kanamam oldu doktor kontrol ederken erkeğe benzıyor dedı şok olmustum 😂beklim bıraz daha dedım 14+2 yim bugün gıttım ve erkek dedı doktor tabi degısebilir bu 3 doktorda farklı kişiler bakalım 16 haftayı beklıyorum yıne farklı doktora gıdıcem ne olur ne olmaz emin olmak için😂😂😂😂
Biroglanannesiii Arzu_uu Detaylı ultrasona kadar bir şey deme canım orada kesinleştiği an alışveriştir vs yaparsın uygularsın benim detaylı da kesinleşti 15.haftada poposu dönüktü kız denildi kıza benziyor denildi 18.de erkek dedi detaylı da da kesinleşti o yüzden bekle sabırla ☺️☺️
HappyNewMoom Arzu_uu Ben daha evli değilken eşimin ailesinin bize tanışmaya geldiği gece Leyla Duru adında bembeyaz suratlı bir kız bebek verdiler kucağıma kızm olursa Leyla Duru koyacağım ve içimdeki his hep kız olacağı 😍
umyahsen Arzu_uu hayırlısı olsunnn inşaallah canım sağlıkla gelsinler 🤗🤲 konumuz dışı ama kanamanz var mı şuan devam ediyor mu. Kanama alanı var mı
Sedaattar Arzu_uu Arzu_uu Ben gebeliğimi öğrendiğim ilk günün gecesinde rüyamda doktor bana bir oğlun olacağını söylemişti gerçekten de oğlum oluyor ve şuan 27 haftalık olduk oğlumla 😍
Arzu_uu Sedaattar kimilerinin rüyası gerçek olur derken bu bu olsa gerek genelde benımde çıkar rüyalarım tersi olmayan rüyalardan sizinde öyle hayırlısı olsun ❤️