Merhaba kızlar benim gögüs ucum kendimi bildim bileli çok küçük sıkıntı duymadım hiç bundan yana ama şimdi 34 haftalık hamileyim belki çıkar dedim hani bebeğin emebilecegi şekle gelir ama hala aynı benimle aynı durumda olan varmı emziremem diye korkuyorum çok küçük bebek emdikçe büyüme olur mu sizce fikrinizi almak istedim