merhabaa
bugün idrar testiyle hamile olduğumu öğrendim ☺️ yaklaşık 6 gündür de çok fena hastayım dün korona testim pozitif çıktı ne yapacağımı bilemedim çok endişeliyim ilk gebeliğim bu arada ☺️ deneyimi olan paylaşabilir mi? şuan sadece yemekten önce folik asit alıyorum kan veremedim çıkamadığım için ne yapmam gerekiyor