Kızlar ben negatif eşim pozitif ilk gebeliğim ve doktor yarın iğne yapıcakmış bu uyuşmazlık için diğer doktorlar ilk gebelikte bişi olmaz demişti ikinci de yaparız demişti ama bu doktorum yarın iğne yapmalıyız dedi başına böyle bir şey gelen var mı merak ediyorum çok iğne ne için 😥