Arkadaslar yerim var. büyüyebilen ahşap yataklar gördüm cok kullanışlı ve çok şık ayrıca büyüyünce çok rahat kullanılıp bebek odasına koyulabilir ama pahalı 6500 anne yanı park yataklar da kullanışlı geliyor bana ama bi çok kişi hışırtı sesi olur diyor sizin düşünceniz nedir kızlar