Kızlar merhabalar.
Düzenli adet ve ovülasyon döngüsü olan biriyim. 8 aydır gebelik planlıyoruz. Bu ay regl zamanım yaklaştıkça mide bulantım çok arttı. Biraz umutluydum fakat yediğim bişey dokunmuş. Regl oldum. Her zaman bir paket bitecek kadar normal bir kanama yaşarım. Bu ay 3-4 ped anca kullandım. Sadece 2. Gün biraz artıp durdu. Riskli bir durum olabilir mi acaba ? Stresten böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Yaşım 29, Yumurta rezervimin iyi olduğunu söylemişti doktorum. Birden böyle bişey yaşamak normal mi ?
Bu ay arada çakşır kökü suyu içtim sulandırım ¼. Haftada en fazla 3 gün içmişimdir. Onun dışında tükettiğim farklı bişey olmadı.