Gulsumhayal bende 2 defa oldum canım 6 ay tavsiye ediyor doktorum ama onlardan sonra tabi ben genetik araştırma falan yaptırdım falan derken 9 ay sonra hamile kaldım rahmin toparlasın hamile kalabiliyorsan sıkıntı yok illaki oluyor yeterki kendine gelsin 2.gebelikte benimde 8.haftada kürtajım oldu kalp atışı çıkmadı ve kese çöküktü bastan sorunlu bi bebek olduğunu ve öylede olacağını söyledi doktorum rabbim şifa versin sana bi an önce bebegin olur inşallah🙏