Fk2 aslında normal besleniyorum hergün 1 yumurta peynir Tahin pekmezine kadar kuruyemiş dikkat etmeye calısıyorum kola bile içmiyorum hamur işi de yapmam hiç anlamadım bende şaşırdım bisküvi yiyordum son zamanlar ondan kaynaklı mı acaba biraz daha kesersen doğuma kadar düşer mi